OGŁOSZENIE
Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie
z dnia 22 listopada 2021 r.
w sprawie ograniczenia wykonywania przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie zadań o charakterze publicznym.
Informuję, że od dnia 22 listopada 2021 r. do odwołania wszelkie sprawy podlegające załatwieniu w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hrubieszowie oraz w Powiatowym Zespole Orzekania o Niepełnosprawności w Hrubieszowie należy realizować:
- wrzucając pisma lub inne dokumenty w zaklejonych kopertach albo innych opakowaniach zabezpieczonych przed pomieszaniem się dokumentów, do wystawionej urny w godzinach 7:30 – 15:00 (prosimy o zapisanie na kopertach/pismach swojego numeru telefonu w celu szybkiego kontaktu);
- za pomocą poczty email do PCPR: sekretariat@pcprhrubieszow.pl
- za pomocą poczty email do PZON: pzon@pcprhrubieszow.pl
- za pomocą tradycyjnej poczty;
- za pomocą systemu EPUAP – adres skrytki /PCPR_Hrubieszow/SkrytkaESP
- za pomocą telefonu do PCPR: 84 696 37 77, 84 664 15 12;
- za pomocą telefonu do PZON: 84 664 14 94.
Wszystkie wzory dokumentów, wniosków dostępne są do pobrania na stronie internetowej www.hrubieszow.naszepcpr.pl
We wszystkich sprawach, problemach i pytaniach przy wypełnianiu pism/wniosków urzędnicy będą udzielać informacji za pomocą kontaktu telefonicznego lub poczty elektronicznej.
W sprawach pilnych, przy zachowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa, zostaje uruchomiona ograniczona obsługa petentów/klientów w godzinach 7:30 – 15:00.
Przy oczekiwaniu na obsługę obowiązują powszechnie obowiązujące przepisy o zachowaniu odległości.